Search This Blog

Monday, August 17, 2015

Password

2010, adalah post terakhir saya.

Selepas tu dah takde lagi post sebab saya lupa password.

2010, post saya berkisar tentang Snowy dan Master saya.

2010, saya kembali semula ke Shah Alam selepas hamper dua tahun menetap di kampong baru.

Banyak kenangan pahit dan manis di kampong baru. Yang paling pahit, Jun 2009.

Masa tu roommate saya a.k.a kawan karib saya pindah. Seminggu jugak la saya meroyan.

Hari-hari menangis. Terbawak-bawak sampai ke ofis. Nasib baik dekat ofis ada Liana Kori.

Hari-hari dia pujuk saya.

2010, saya mula mengenali mereka yang menceriakan hari2 saya hingga ke hari ini.

*******************************************************************************************************************

Hari ini, 17 Ogos 2015

Saya dapat akses semula blog saya.

Nanti kan post saya yang seterusnya... Nak tulis post pasal master dan kehidupan selepas itu.

No comments:

Post a Comment