Search This Blog

Tuesday, December 22, 2009

Natrah & Cuci The Musical

Rekod peribadi tercipta. Cuci The Musical merupakan teater pertama yang penah saya tonton secara langsung. Memang "best" la citer ni. Cerita berkisarkan persaudaraan dan persahabatan. Dengar2 cuci the musical bakal menemui pencinta teater tempatan pada tahun hadapan. Harap agar diberi kesempatan untuk menonton lagi.

My Big Boss's Girlfren, Marion Counter

With Awie..

Bersama oran g kua t, H ans

My Geng

Natrah pula merupakan teater kedua yang saya tonton. Suka dialog (monolog) Sofea Jane. Suka Lakonan Ummi Aida dan Maya Karin. Baru saya tahu, rupa2nya peristiwa bersejarah ini terjadi di negeri dan daerah saya yang tercinta. Syabas Kak Erma. Di kesempatan ini juga saya ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada Kak Ummi Aida untuk tiket percuma & Terima kasih jugak untuk Lyn bagi tiket percuma Cuci The Musicall, dapat VIP seat lagi.hehe

Antara yang menjayakan Natrah


Barisan pelakon yang menjayakan Natrah

Bersama Kak Ummie


Bersama Sofea Jane

No comments:

Post a Comment